معرفی ۳ ابزار ترند و انتخاب کلمه کلیدی

معرفی ۳ ابزار ترند و انتخاب کلمه کلیدی

معرفی ۳ ابزار ترند و انتخاب کلمه کلیدی

به عنوان کسی که قصد دارد در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کند باید با ابزارهای مختلفی آشنا باشید تا بتوانید فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود را به بهتر مدیریت کنید . در ادامه ۳ ابزار مفید دیجیتال مارکتینگ را معرفی میکنیم.
۱- ابزار اطلاع و  جمع آوری آخرین فعالیت ها و تحولات در کسب و کار شما
گوگل آلرت ( google alert ) بهترین ابزار جهت اطلاع از انتشار محتوا در اینترنت با عبارات کلیدی مورد نظر شماست . شما میتوانید یک یا چند کلیدواژه را در گوگل آلرت تعریف کنید و زمانی که محتوایی با این کلمات کلیدی در وب منتشر گردد گوگل آلرت ایمیلی به شما ارسال مینماید. مثلا اگر میخواهید هر زمان در مورد یکی از محصولات شما در وب محتوایی منتشر شد از آن مطلع شوید ،گوگل آلرت بهترین ابزار می باشد. همچنین برای دنبال کردن وب سایت های مورد علاقه خود و اطلاع از بروز رسانی آنها میتونید از ابزار های سایت feedly.com استفاده کنید که جایگزین بسیار خوبی برای گوگل ریدر می باشد.

۲- ابزار مدیریت بروز رسانی شبکه های اجتماعی
یکی از ابزار های مفید دیجیتال مارکتینگ ابزاری هست که به شما این امکان را بدهد که تمامی رسانه های اجتماعی خودتان را از طریق آن مدیریت و بروز رسانی کنید و به شما گزارشات مفیدی را ارائه بدهد و زمان انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی شما را کاهش بدهد. سایت hootsuite.com یکی از محبوبترین ابزار های مدیریت و بروزرسانی شبکه های اجتماعی هست که در بازاریابی شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگرد.

۳- ابزار درک رفتار جستجوی مشتریان
یکی از ابزارهای مفیدی که شما میتوانید برای بررسی رفتار جستجوی مشتریان کسب و کار خود از آن استفاده نمایید Google Keyword Planner است. یکی از کاربردهای گوگل کیورد پلنر مشاهده تعداد جستجوی یک کلمه یا عبارت در ماه و سال مورد نظر است و این کمک می کند تا در انتخاب کلمات کلیدی جهت تولید محتوا و سئو سایت تان از آن استفاده کنید. همچنین Google Trends می توانید برای بررسی و مقایسه روند جستجوی کاربران در مورد عبارات کلیدی مورد نظر در مناطق مختلف جغرافیایی و زمان های مختلف استفاده کنید . وب سایت KeywordTool.io نیز برای تولید کلمات کلیدی GEM و long-tail به شما کمک می کند.
حسن قربانی زاده
حسن قربانی زاده

مقالات مرتبط